Opinia użytkownika: Dorota_618
Dotycząca firmy: Kasa Stefczyka
Treść opinii: Miałam zostać obsłużona okienku kasowym stanęłam ,wiec w kolejce do kasy. Przede mną stały tylko dwie osoby,więc pomyślałam ,że zostanę obsłużona w ciągu 15 minut najdłużej. Bardzo się pomyliłam. Kasy są tam dwie.Kasjerki również były dwie . Z tym ,że w tym drugim okienku pani "coś tam robiła" w papierkach i okienko było nieczynne dla klientów.W drugim obsługa trwała bardzo długo,ponieważ kasjerka podczas obsługi zadaje bardzo dużo osobistych pytań .Odpowiedzi na nie słyszą wszystkie osoby znajdujące się w danym czasie w banku.To samo zresztą dotyczy całej salki ,gdzie znajduje się kilka stanowisk pracowniczych do bezpośredniej obsługi klienta. Oczekując na swoją kolej około 50 minut( dokładnie 48)wysłuchałam kilku problemów ludzi ,dowiedziałam się między innymi kto,na jak długo i jaką kwotę chce złożyć w banku , kto i jaka kwotę wypłaca w kasie itd...Bank pracuje na bardzo małej powierzchni każdy z klientów nie może liczyć na minimum prywatności,której ta instytucja w ogóle nie zapewnia.Obsługa jest fachowa z tego co dane mi było usłyszeć,.Tam się nie da zresztą inaczej jak tylko jest się skazanym na słuchanie wszystkich potrzeb przebywających na sali klientów. W kasie pracuje na pewno zbyt mało osób. Ile razy bym tam nie była zawsze otwarta jest tylko jedna kasa.Nikt nie liczy się tam z czasem obsługi klienta a podobno czas to pieniądz... i to jeszcze do tego w banku...