Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: TraveliGo.pl
Treść opinii: Postanowiliśmy wybrać się z rodzinką na wakacje do Tunezji. Wiadomo jest, że im szybciej rezerwuje się wyjazd tym jest on tańszy.. Wybrałam ofertę hotelu w przystępnej dla mnie cenie i zadzwoniłam do pracownika z prośbą o podanie całkowitych kosztów dla całej mojej rodzinki oraz poprosiłam o scharakteryzowanie miejsca wypoczynku. Pracownica wysłuchała mnie uważnie, zapytała o moje preferencje i odpowiedziała, zę wybrany przeze mnie hotel nie będzie najlepszym rozwiązaniem gdyż znajduje się na tzw. odludziu. Pani zaproponowała, że przygotuje dla mnie kilka ofert, które spełnią moje kryteria. Jeszcze tego samego dnia wysłała ofertę do mnie na maila. Po dwóch dniach odpisałam jej, ze decydujemy się na jedną z ofert i proszę o wyliczenie całkowitych kosztów. Następnego dnia nie dostałam odpowiedzi. Kolejnego zadzwoniłam już sama. Niestety pracownik, który mnie obsługiwał miał 2 dni urlopu. Skorzystałam zatem z pomocy drugiego pracownika. Drugi pracownik wyliczył koszty i przesłał mi szczegółową ofertę na maila. Podpisałam wstępną umowę, wpłaciłam zaliczkę i odesłałam dokumenty do biura. Kolejnego dnia była już pracownica, która obsługiwała mnie na początku i to ona wysłała potwierdzenie rezerwacji wyjazdu ze szczegółowym regulaminem oferty. Przeczytałam ten regulamin i stwierdziłam, że w poprzednim mailu dostałam zupełnie coś innego. Teraz kwota zaliczki była znacznie większa i podzielona na dwie raty oraz napisano coś o promocji: gwarancja stałej ceny, wycieczka fakultatywna dla dziecka gratis, dodatkowe ubezpieczenia w cenie. Zadzwoniłam do pracownicy i powiedziałam, że chyba zaszła jakaś pomyłka, ponieważ we wcześniejszej korespondencji była inna kwota zaliczki i nic nie było o promocjach. Pani sprawdziła od ręki co jest niezgodne. Powiedziała mi, że ja rezerwację zaczęłam w październiku kiedy obowiązywała promocja, natomiast podczas jej 2 dniowej nieobecności mającej miejsce w pierwszych dniach listopada skontaktowałam się z innym pracownikiem i ten pracownik przygotował informacje dla mnie już bez promocji, gdyż termin promocji minął 31.10. Pracownica zapewniała, że korzystając z promocji zyskuję wiele, jednakże należy wpłacić większą zaliczkę podzieloną na 2 raty. Ale jeżeli to duży problem dla mnie to ona postara się załatwić by ominąć ten wymóg, gdyż to z ich strony doszło do zaniedbania. Odpowiedziała jej, że pomyłki się zdarzają zwłaszcza jak dwie osoby obsługują jednego klienta i nie ma żadnego problemu. Pracownica przeprosiła mnie za całe zamieszanie.