Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rzeczpospolita
Treść opinii: Na to wydanie dziennika Rzeczpospolita czekałam z dużą niecierpliwością gdyż właśnie 23 września 2010 r. miał być dołączony dodatek poświęcony wynikom programu Jakość Obsługi i podsumowujący edycję 2010. Niestety na pierwszej stronie w/ w gazety żadnej informacji o wspomnianym dodatku nie znalazłam. Przekartkowałam więc gazetę by się upewnić czy aby na pewno nie pomyliłam daty. Znalazłam go w środku wydania. Bardzo interesująca lektura dla tych którzy interesują się tą tematyką czyli dla każdego bo przecież każdy z nas jest klientem i chce by kontakt z firmą był jak najbardziej przyjazny i profesjonalny. Całość zgrabnie zredagowana. Wyniki podane jako TOP 100 musiałam po swojemu zinterpretować i różniły się formą od tych z lat ubiegłych. Wywiady z przedstawicielami zwycięskich firm i samym Prezesem SecretClient również były ciekawie poprowadzone. W całość tego dodatku były wplecione obserwacje zamieszczone w portalu co również uatrakcyjniało materiał. Mankament stanowi format - dość nie poręczny i nie ułatwiający czytania oraz reklamy które tu wydawały się nie na miejscu.