Opinia użytkownika: Sunny
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Poszłam do salonu Apart razem z koleżanką, która chciała wymienić pierścionek zaręczynowy. Jej narzeczony został poinformowany, że jeśli rozmiar albo cokolwiek będzie nie w porządku to będzie można pierścionek wymienić pod warunkiem posiadania paragonu. Kolezanka posiadała paragon, ale pomimo to sprzedawczyni odmówiła wymienienia pierścionka, argumentując, że pierścionek jest bez papierowej metki, a więc jest używany, a jako taki nie może zostać zwrócony. Wzbudziła tym nasze zdumienie, albowiem pierścionek był kupiony zaledwie kilka dni wcześniej, w dodatku z przeznaczeniem na zaręczynowy, co kolega wyraźnie zaznaczył przy kupowaniu. Na pytanie czy w takim razie uważają, że pierścionek zaręczynowy powinno się wręczać z metką, na której jest przecież cena sprzedawczyni w ogóle nie odpowiedziała, powtarzając swoją mantrę, że jest używany, zatem nie podlega zwrotowi. Byłyśmy bardzo niemile zaskoczone jej postawą, w końcu koleżanka nie chciała zrezygnować z zakupu, a wymienić na inny. Trudno zrozumieć tak stanowisko Apartu, jak i postawę sprzedawczyni i ja na wszelki wypadek będę Apart od tej pory raczej omijała.