Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bank Ochrony Środowiska

Treść opinii: Moja mama założyła sobie konto w BOŚ Banku, ponieważ to polski bank a dodatkowo dobrze oprocentowany. Parę razy zdarzyło jej się, że stała przy kasie i chciała zapłacić za zakupy. I jak się okazało, nie ma środków na koncie ( a wiedziała, że są i to duże). wiecie jak się czuje klient, gdy chce zapłacić a dostaje odmowę? mamie przeszło tysiąc myśli na raz. czy może ktoś jej opróżnił konto? Poszła do bankomatu BOŚ i też uzyskała wiadomość, że brak środków na konie. Nie mogła się skontaktować z infolinią, bo w weekendy nie pracują, więc do pn siedziała jak na szpilkach. W pn okazało się, że pieniądze są na koncie, tylko bank miał jakieś problemy techniczne. Sytuacja tego typu zdarzyła się dwukrotnie na przestrzeni 6 mc. Dwukrotnie płacąc kartą. Czy Polski bank może w ten sposób działać na szkodę klienta nie usiłując nawet przeprosić czy zrekompensować szkodę?