Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Amic Energy
Treść opinii: W ostatnią sobotę wybrałam się z mężem na zakupy do Piotrkowa Trybunalskiego. Odwedziliśmy kilka większych sklepów. Na parkingu pod jednym z marketów zauważyłam że mam mało powietrza w jednej z opon. Postanowiliśmy pojechać na najbliższą stację paliw i napompować oponę. Traf chciał że najbliższą stacją była stacja Lukoil. Podjechałm do urządzenia i wtedy okazało się że coś nie działa. Udałąm się do budynku stacji aby zapytać co się stało że urządzenie z któego chciałam skorzystać nie działa. W odpopwiedzi usłyszałam że się zepsuło ale to przecież jest napisane na kartce. Odpowiedziała że żadnej kartki nie zauważyłam a pracownik na to że powinnam się lepiej przyglądać. Bardzo mnie ta odpowiedź poirytowała tym bardziej że na urządzeniu nie było żadnej kartki. Trochę do siebie powiedziałam że w tej sytuacji mam problem a pan z uśmiechem na ustach odpowiedział - no ma pani. Bardzo mnie to zachowanie zirytowało. Wyszłam ze stacji i postanowiłam poszukać innej. W tym czasie pracownik wyszedł z budynku z kartką w ręku, podszedł do urządzenia i przykleił ją. Ja tymczasem pojechałam na inną stację gdzie bez problemu podpompowałam oponę. Takie zachowanie pracownika zasługuje moim zdaniem co najmniej na naganę. Może następny klient coś z tym zrobi. Ja nie chcialam się bardziej denerwować.