Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Ponieważ do Hipermarketu Auchan mam dość blisko udałem się tam z zamiarem zrobienia szybkich, niewielkich zakupów. Sklep odwiedziłem w godzinach rannych w związku z tym na szczęście nie było w nim zbyt wielu klientów. Ponieważ wczoraj zima zaskoczyła nie tylko warszawskich drogowców ale także i mnie, postanowiłem zatem udać się na dział odzieżowy i zakupić jakąś czapkę. Znalazłem interesujący mnie produkt, zapytałem jeszcze pracownika wykładającego obok towar czy cena jaka widnieje na wieszaku z czapkami jest aktualną ceną, otrzymałem odpowiedź, że jak najbardziej. Wrzuciłem do koszyka jeszcze kilka produktów spożywczych i udałem się w stronę kas. Przy kasach nie było dużych kolejek i stanąłem przy pierwszej lepszej. Patrząc na skanowane produkty zauważyłem, że czapka, którą wziąłem kosztuje znacznie więcej niż powinna kosztować zgodnie z etykietą. Poinformowałem o tym kasjerkę, która zapytała czy chcę czekać czy po prostu nie będę kupował tej czapki, jeśli chciałbym czekać na wyjaśnienie i sprawdzenie ceny musiałbym poświęcić 15 minut, zrezygnowałem gdyż nie miałem aż tyle czasu. Następnie zostały zeskanowane kolejne produkty i sytuacja powtórzyła się tym razem z żółtym serem, ponownie zrezygnowałem z tego produktu. Zapłaciłem za pozostałe i opuściłem sklep. Kupowałem zaledwie kilka produktów, jestem pewien, że gdybym kupował ich więcej również mogłyby się nie zgadzać ceny. Ilu klientów nie patrzy na wyświetlacz lub po prostu przy większej ilości produktów nie pamięta cen i zostaje w ten sposób jawnie wprowadzona w błąd. Szkoda, że nie miałem czasu wyjaśnić tej sytuacji, może następnym razem. Robiąc zakupy w tym markecie polecam wszystkim dobrze przyjrzeć się cenom kupowanych towarów i faktycznym cenom na paragonie, jestem pewien, że każdy znajdzie jakieś nieprawidłowości.