Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: mBank, to jeden z największych w Polsce internetowych banków. Posiadam w tym banku konto, ale z usług jestem coraz mniej zadowolona. Tym razem muszę poddać ocenie to, co od dłuższego czasu ma miejsce, a mianowicie ciągłe komunikaty - zwłaszcza w weekendy w godzinach nocnych do porannych o braku dostępu wszelkimi kanałami, czy to transakcje, czy poprzez stronę internetową lub infolinię. Komunikat wysyłany jest na pocztę - dostępny po zalogowaniu się na stronie, szkoda że bank takich informacji nie przesyła smsem, tak jak przesyła kody do transakcji w celu potwierdzenia. Natomiast w weekendy, jeśli nie zrealizowałam transakcji z karty kredytowej tzw. kwoty wymaganej do zapłaty to bombardowana jestem smsami o przypomnieniu i zaległościach, których przez weekend nie można zlecić /nie są księgowane z innych banków/. Zazwyczaj czekam na pierwszy po weekendzie przelew przychodzący, aby dokonać wpłaty. Minus w usługach banku to od dłuższego czasu zmiana pierwszej tzw. sesji przychodzącej - jak dawniej przed południem można było już mieć gotówkę na koncie, potem około godziny 13 druga sesja, tak teraz pierwsza sesja z obcych banków księgowana jest po godzinie 13.30 ! Trzeba się spieszyć ze zleceniem np. kolejnych przelewów wychodzących do innych banków, nikłe szanse by były w tej sytuacji tego samego dnia, bowiem sesja wychodząca jest popołudniu.Strona internetowa banku po zmianach z ostatnich dni nie działa tak jak powinna.