Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Obserwacja dotyczy obsługi kas Intercity na dworcu Gdynia Głowna - kasa nr 20. Jeżeli mówimy o PKP to rzadko zdarza się, aby mówić dobrze, zazwyczaj mamy uwagi do jakości oferowanych usług. Tym razem jednak, z mojej strony będą może nie do końca pochwały /nie było dużo kas czynnych/, ale ocena w pełni zasłużona na uznanie jeżeli chodzi o poprawę jakości usług. Musiałam zakupić bilety intercity na ten dzień na trasę do Krakowa. Pani dokładnie odpowiadała na moje zapytania - odnośnie oferty dla rodzin, zasugerowała, aby w podróż udać się nieco wcześniej, jeżeli chce skorzystać ze zniżek. Piątek ma to do siebie, że po godzinie 14 część ofert promocyjnych dla rodzin nie działa. Obsługa sprawna, konkretna, wie jakiej informacji klient oczekuje, być może zbyt długo byłam obsługiwana, ale jest to niezależne od tej pani - proces szukania w systemie i drukowania podwójnych biletów trwa bardzo długo. Można płacić kartą, co jest dużym ułatwieniem, gdy musimy zapłacić sporą kwotę. Na koniec pani podziękowała za zakup i życzyła miłej podróży.