Opinia użytkownika: Renata_234
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Miałam u nich kartę kredytową, z której od kilku miesięcy niekorzystałam. Postanowłam ją zlikwidować bo tylko płaciłam opłaty. Oddział na ul. jest bardzo elegnacki i nie było żadnego klienta.Od ochroniarza po keirownika wszyscy bardoz uprzejmi. Jest kawomat dla klientów i wygodne kanapy dla czekających. Obsługiwała mnie bardzo miła, młoda pani. Zazwyczaj niechętnie banki chcą zamykać konta i przyjmować karty ale ta pani nawet nie męczyła mnie długo. Ogólnie wizyta przebiegła szybko i sprawnie. Pod koniec miesiąca miesiąca miałam otrzymać powtierdzenie zamknięcia rachunku. Niestety miło było tylko tego dnia. Okazało się, że pani w ogóle nie przesłała kompletu dokumentów do centrali więc proces zamknięcia konta się nie rozpoczął. Okazało się, że muszę pojawić się w banku jeszcze 3 razy by dosżło do zamknięcia konto.Ostatnia wizyta dotyczyła wypłaty 20 pln w oddziale banku, poniewąż robili problem z przelaniem tej kwoty na inne konto.Po dwóch miesiącach walki z tym bankiem szczerze odradzam współpracę.