Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Do Media Expert w Galerii Malta weszłam w konkretnym celu - chciałam kupić listwę przepięciową. Obeszłam sklep i znalazłam tylko dwa modele, na dodatek oba dość drogie. Wydało mi się to mało jak na tak duży sklep, zapytałam więc przechodzącą pracownicę czy mają gdzieś inne modele. Bez większego zastanowienia odpowiedziała, że nie i poszła dalej. Wzięłam więc jedną z listw i poszłam do kasy. Ku mojemu zdziwieniu na regale tuż przed kasą znajdowały się dwa inne modele listw, oba w niższej cenie niż model, który miałam w ręku. Minus za obsługę, która nie wie co znajduje się w asortymencie sklepu. Drugi minus za czas obsługi - dość długa kolejka do kasy, a potem znacznie dłuższe czekanie do punktu obsługi po wystawienie faktury. Moim zdaniem to nie jest dobry pomysł by faktury wystawiano w tym samym miejscu gdzie można wziąć zakupy na raty -wiadomo, że przy sprzedaży ratalnej jest sporo formalności i trwa to dość długo, a ludzie co chcą tylko fakturę niepotrzebnie muszą tyle czekać.