Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Skontaktowałam się z Biurem Obsługi Klienta Biznesowego w Orange w celu modyfikacji usług przypisanych do numeru. Pierwsza uwaga - na połączenie z konsultantem czeka się wyraźnie krócej w porównaniu z BOK dla klienta indywidualnego. Miły głos zgłosił się już po minucie, z pytaniem, w czym może pomóc. Poprosiłam o włączenie roamingu i wyłączenie poczty głosowej. Konsultant zapytał, czy w związku z deaktywacją poczty głosowej, chciałabym aktywować usługę 'ktoś dzwonił', która polega na tym, że w razie nieodebrania danego połączenia otrzymam sms z informacją, że dany numer (jeśli tylko nie będzie zastrzeżony) próbował się ze mną skontaktować. Potwierdziłam chęć aktywacji; wszystkie zmiany nastąpiły od ręki i zostały dodatkowo potwierdzone smsem. Po zakończeniu modyfikacji usług na numerze biznesowym, poprosiłam o analogiczne zmiany na moim nowym numerze indywidualnym. Ku mojemu zaskoczeniu (byłam przekonana, że usłyszę coś o potrzebie skontaktowania się z właściwym biurem obsługi), wszystkie zmiany na numerze prywatnym, o które prosiłam, również zostały wprowadzone. Szkoda, że nie działa to również w drugą stronę - kiedy klient indywidualny dzwoni na infolinię biznesową załatwić sprawy związane z taryfą dla klientów indywidualnych. Ogólnie - wrażenia zdecydowanie pozytywne.