Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bialcon
Treść opinii: Siostra mieszkająca za granicą poprosiła mnie, abym kupiła jej filcową broszkę do płaszcza firmy Bialcon. Sklep firmowy Bialconu mieści się na obrzeżach Białej Podlaskiej, więc jest mi to trochę nie po drodze. Nie chciałam dopuścić do sytuacji, że specjalnie pojadę do sklepu a broszek nie będzie, więc postanowiłam zadzwonić na infolinię do biura obsługi klienta i zapytać czy ten artykuł jest jeszcze dostępny. Do biura obsługi dodzwoniłam się już za pierwszym razem. Odebrała bardzo sympatyczna pracownica. Jednak kobieta nie potrafiła udzielić mi informacji czy broszki są na pewno dostępne. Poprosiła, abym poczekała chwilę a ona przełączy mnie do osoby zaopatrującej sklep. W telefonie zabrzmiała muzyka, trwało to około minuty. Dodam, że muzyczka była irytująca i nie uprzyjemniała mi oczekiwania. Po chwili zgłosiła się ta sama pracownica. Poinformowała mnie, że pracownik o którym wspominała skończył już pracę. Pracownica poprosiła mnie abym chwilę poczekała a ona przejdzie do pokoju obok i zapyta koleżanki. Po chwili pracownica zgłosiła się i w końcu udzieliła mi informacji. Powiedziała, że broszki powinny być w sprzedaży, jednak nie daje mi 100% pewności. Przyznam, że nieco zawiodłam się na obsłudze Bialconu. Czas oczekiwania na tak podstawową informację być zbyt długi.