Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: MPK Kraków
Treść opinii: Obserwacja dotyczy działania obsługi w punkcie sprzedaży biletów okresowych MPK. Początek roku szkolnego to kolejki do punktu po karty semestralne, jednak odkąd krakowska komunikacja wprowadziła elektroniczną kartę miejską i możliwość doładowań w specjalnie do tego przygotowanych punktach zauważa się mniejsze kolejki. Moja wizyta była kilkunastominutowa. Czynne w większości wszystkie okienka, w kolejce kilka osób. System sprzedaży doładowania karty miejskiej mimo wyboru tzw. biletu całego nie pozwolił mi na zakup według tej preferencji, tylko wskazywał wyłączność zakupu biletu z ulgą. Musiałam zgłosić w punkcie tą sytuację prosić o tzw. zmianę automatyczną na karcie, zwrócić ulgowy bilet, który błędnie został mi przydzielony. Obsługa w okienku uwzględniła moje żądania, miałam możliwość zapłacenia różnicy kartą, szybka i fachowa obsługa.