Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Wybrałam się na zakupy z mężem który chciał kupić sobie spodnie. Weszliśmy do sklepu House w którym wielokrotnie robiliśmy zakupy. W sklepie było kilku klientów. Jedna pracownica obsługiwała klienta, dwie stały przy kasie i rozmawiały. Mój od wejścia udał się w stronę wieszaków ze spodniami, ja przeszłam do działu z odzieżą damską. Po kilku minutach mąż znalazł model spodni który mu odpowiadał. Ponieważ nie mógł znaleźć odpowiedniego rozmiaru podszedł do jednej z pań z prośbą o pomoc. Pani poprosiła żeby chwilę poczekał bo akurat ktoś podszedł do kasy. Czekaliśmy chwilę w tym czasie zrobiła się kolejka do kasy. Pani z którą wcześniej rozmawiał mąż stała za ladą i obsługiwała kolejnych klientów. W między czasie okazało się że jest jakiś problem z autoryzacją płatności kartą. Po 10 minutach czekania na pomoc zdecydowaliśmy się wyjść ze sklepu. Nie kupiliśmy nic bo trochę słabo jest zorganizowana w sklepie obsługa.