Opinia użytkownika: Ilona_38
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Raczej nastawiona na porażkę wybrałam się kolejny raz do banku w celu uzyskania potwierdzeń sms-owych. Już przy zakładaniu nowego konta z powodu problemów z kartą z wcześniejszego numeru prosiłam o przychodzące smsy potwierdzające wpływy środków na konto. Niestety usługa ta nie funkcjonowała w praktyce. Byłam w banku wcześniej z prośbą o zaktualizowanie tego zadania - bez skutku. Nie dając za wygraną pofatygowałam się ponownie. Tym razem wzięłam ze sobą pieniądze, poprosiłam kolejny raz o tą usługę i po jej wykonaniu przez panią z banku chcąc sprawdzić czy się doczekałam wpłaciłam gotówkę na konto. Niestety smsy nadal nie przychodzą. Pani była zdziwiona, że jej operacja nie przyniosła skutku. Sprawdziła jeszcze raz numer telefonu, wypłaciła i wpłaciła kolejną kwotę. Poczekałyśmy na sms. Nadal nic. Zaproponowała mi spisanie reklamacji i poinformowała, że do tygodnia czasu będzie odpowiedź. Generalnie ok. Pani starała się mi pomóc. Była uprzejma, chociaż mówiła tak cichutko, że ledwo ją słyszałam. Pozostali pracownicy także obsługiwali petentów. Nie ma do czego się przyczepić. Choć kolejny raz wyszłam nie uzyskawszy tego co chciałam, ale przynajmniej spisano reklamacje i pociesza mnie myśl, że zadanie będzie wkrótce zrealizowane.