Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Kilkanaście miesięcy temu otworzyłam w Getin Banku konto oszczędnościowe. Była wtedy promocja oprocentowania. Jednak zanim zdążyłam ulokować środki na tym rachunku promocja się skończyła. Podczas tamtej wizyty usłyszałam że jeśli na konto przez 3 miesiące nie zostaną przelane pieniądze konto zostanie samoczynnie zamknięte. Pieniędzy nie przelałam konto nie zostało zamknięte. Wyciągi do pustego konta dostawałam prze te wszystkie miesiące. Postanowiłam wybrać się do banku i zamknąć konto. Kiedy weszłam do oddziału nie było w nim klientów. Jedna z pracownic zapytała w czym może pomóc. Kiedy odpowiedziałam że chciałabym zamknąć konto usłyszałam że mam poczekać. W tym czasie 3 obecne w oddziale panie zerkały na siebie jakby chciały wzrokowo ustalić która z nich ma mnie obsłużyć. W końcu jedna z pań mnie poprosiła. Podałam dowód i powiedziałam że chcę zamknąć konto które ma w tym banku. I wtedy pojawiła się seria pytań dlaczego chcę zamknąć konto itd. Pani próbowała mnie przekonać że konto mi się przyda bo może będę chciała gdzieś ulokować oszczędności. Kiedy obstawałam przy swoim moje konto zostało zamknięte. Pracownica banku sprawiała jednak wrażenie jakbym jej robiła krzywdę. Wyszłam z banku mówiąc do widzenia, nie usłyszałam odpowiedzi. Jeśli tak ma wyglądać obsługa w tym banku to ja już raczej więcej nie skorzystam z jego usług.