Opinia użytkownika: Joanna_1644
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Wczoraj razem z koleżankami wybrałam się do kina. Bilety zarezerwowałam wcześniej przez internet. Kino znajduje się w centrum handlowym City Point w centrum miasta. Wjechałyśmy na ostatnie piętro i zobaczyłyśmy kolejkę gdyż otwarta była tylko jedna kasa, po chwili otworzono drugą kasę. Podeszłam i podałam numer rezerwacji. Pani zwróciła mi uwagę że rezerwacja jest wykonana nieprawidłowo gdyż jest to film w wersji cyfrowej gdzie bilety są droższe. Nie miało to dla mnie znaczenia gdyż miałam voucher na dowolny seans a koleżankom też te 2 zł różnicy nie robiły. Powiedziałam że to żaden problem i podałam voucher wtedy pani popatrzyła na mnie i nieprzyjemny głosem powiedziała że vouchery należy dawać wcześniej bo ona to sobie musi w systemie odznaczyć. Chodzę do tego kina na vouchery od kilku lat i zawsze daje je w tym samym momencie i tylko dla tej pani to był zły moment. Następnie moje koleżanki chciały zapłacić za swoje bilety, każda osobno to pani powiedziła że za rezerwacje płacimy razem. Może miała by problem z policzeniem reszy bo raczej tego się w systemie nie da odznaczyć. Na seans czekało bardzo dużo ludzi oczywiście wchodzimy na sale i szukamy naszych miejsc. Miałyśmy je w ostatnim rzędzie ale oczywiście tam nie ma numeracji ( zasadzie jest ale wszystkie numery siedzeń są zdrapane) i jest tak ciemno że nic nie widać. Więc za nim każdy zajął właściwe miejsce to przesiadaliśmy się trzy razy.