Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: INEA
Treść opinii: Po zorientowaniu się w ofercie Inei w czasie rozmowy telefonicznej z pracownikiem infolinii dzisiaj udałam się do punktu obsługi w celu podpisania umowy. Punkt niewielki, stanowczo za mały na tak dużą ilość ludzi. 6 stanowisk, z czego 5 było czynnych. Była duża kolejka. Co prawda jak na tak dużą ilość petentów kolejka posuwała się dość szybko, trzeba było jednak dość długo poczekać na swoją kolej. Pracownica, która mnie obsługiwała było bardzo uprzejma, kulturalna i co najważniejsze przede wszystkim niezwykle pomocna. Mimo, iż już wiedziałam czego chcę pracownica z własnej inicjatywy zaproponowała mi inny pakiet, który okazał się być korzystniejszy cenowo. Uzyskałam bez problemu odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Jestem zadowolona z obsługi, nie mniej Inea powinna zadać o szybszą obsługę klientów i zwiększenie ich komfortu, a tym samym zmienić punkt na większy, z większą ilością stanowisk.