Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: dotyczy likwidacji szkody komunikacyjnej w aucie zony, działałem na mocy pisemnego upoważnienia, złożonego w Centrum Likwidacji Szkód.Szkoda rejestrowana pod numerem KOR/CENT/5302265/2010/2010, likwidowana była przez niedouczonego, mało kompetentnego inspektora Pana M. B., prawdopodobnie z Lublina. Korespondencja wielokrotnie wysyłana do mnie była z Lublina z informacją Katowice dnia... Przedstawiam poniżej zastrzeżenia: 1.Zgłoszenie szkody nastąpiło 10/09/2010 z informacją o bezgotówkowym rozliczeniu naprawy powypadkowej. Rozmowy zgłoszenia są nagrywane i wyraźnie podkreśliłem, że tylko naprawa bezgotówkowa w serwisie ASO Citroena nas interesuje. 2. Uwaga ta została zlekceważona przez likwidatora Pana M. B. i po ok. 2 tygodniach na konto bankowe mojej żony zostały przesłane pieniądze wyliczone w/g nie pełnego opisu szkody i bez podatku VAT. 3. Kilka moich pism, wysłanych drogą elektroniczną, pozostało bez odpowiedzi. 4. Otrzymałem drogą pocztową informację niespójną z treścią mojej korespondencji, ponieważ zawsze podawałem swój telefon kontaktowy, dziwi mnie bezmyślne postępowanie likwidatora. Wszelkie wątpliwości mógł wyjaśnić w rozmowie bezpośredniej. 5. Samochód został już naprawiony, odebraliśmy 20/11/2010. Pretensje mam tylko do WARTY o kompletny brak odpowiedzialności i brak informacji bieżącej o stanie likwidacji szkody. Likwidator powinien zostać odpowiednio przeszkolony i pouczony w jaki sposób ma współpracować z klientem. Zapomniał Pan M. B. o swojej roli w kontaktach z poszkodowanym