Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Byłam mile zaskoczona obsługą - zazwyczaj w sklepie jako klientka czułam się niemal niczym intruz. Jeżeli wchodził ktoś, kto nie wyglądał na potencjalnego klienta, nie mógł liczyć na specjalnie miłą i pomocną obsługę. Tym razem było inaczej - zauważył to też w stosunku do pozostałych klientów sklepu. Pani specjalnie dla mnie zdjęła buty z wystawy, gdyż na magazynie nie było już pożądanego przeze mnie rozmiaru - tak więc plus. Podała mi dokładne informacje odnośnie materiału, sposobu konserwacji, nie była specjalnie nachalna. Nie była jednak w stanie udzielić mi dokładniejszych informacji odnośnie różnic kolorystycznych na bucie - to ja musiałam za nią odpowiedzieć, że skóra po prostu tak się zachowuje. Brakowało mi uśmiechu, ale nie było niemiło. Obsługa z rezerwą, ale rzeczowa. Jeżeli chodzi o ekspozycję - panie starały się zachować porządek, mimo dosyć małej powierzchni sklepu i dużego ruchu. Zauważyłam jednak, że niektóre modele były jakby "schowane" za innymi, gdzieś z tyłu i na dole - musiałam dosyć mocno "pogrzebać", aby dotrzeć do niektórych z nich; były to jednak 2 czy 3 niepokazane nigdzie indziej modele. Zakupione przeze mnie obuwie zostało sprawnie i porządnie zapakowane. Na moje życzenie otrzymałam też informacje dotyczące zwrotu, wymiany i gwarancji. Ogólna ocena pozytywna