Opinia użytkownika: Barbara_440
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja mama kupiła buty tacie, okazało sie jednak,że są one za ciasne-nie chodziło o rozmiar buta lecz o jego szerokość.Wszystkie buty w tym modelu miały jednakową szerokośc więc wymiana nic by nie pomogła.Pojechałam więc zwrócić obuwie. W Punkcie Obsługi Klienta spotkało mnie niemiłe zaskoczenie-dość opryskliwa Pani powiedziała,iż nie przyjmuja zwotów.Zaskoczyło mnie to,gdyz obuwie nie było noszone, a zaledwie raz przymierzone!Do tego wszelkie metki nie były oberwane. próbowałam wyjaśnic Pani sytuację jednak ona nie słuchała mnie-tylko pokazała mi kartke na której wydrukowane było-W naszym sklepie zwroty nie są przyjmowane-i zbyła mnie.Ale jak to...? Czy według praw konsumenta nie mam przypadkiem określonego czasu na zwrot zkupionego towaru?W zadnym innym sklepie nigdy nie robiono problemów,w efekcie pieniądze poszły w błoto a ja nasłuchałąm się niemiłych uwag od obsługi.Absolutnie nie polecam!