Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKP Nowy Tomyśl
Treść opinii: W sobotę miałam okazję korzystać z transportu kolejowego na trasie Nowy Tomyśl- Poznań Główny. Weszłam na stację kolejową celem zakupienia biletu, ustawiłam się w kolejce która nie była, zbyt długa, Pani przy okienku obsługiwała sprawnie, a więc kolejka szła szybko. Będąc przy okienku poprosiłam o bilet w jedną stronę, Pani przy okienku powiedziała cenę- niestety bardzo cicho i nie zrozumiałam, grzecznie poprosiłam o powtórzenie, a odpowiedź była burknięciem, które na szczęście usłyszałam. Zaczęłam szukać wyliczonej kwoty, celem pozbycia się drobnych pieniędzy, a Pani w bardzo niegrzeczny sposób skomentowała że mam się pośpieszyć i powinnam mieć odliczone pieniądze, odpowiedziałam że nie jeżdżę zbyt często koleją i nie znam cen biletów, podziękowałam i odeszłam lekko urażona zachowaniem Pani. Reszta podróży minęła bez problemu. Plusem było to że pociąg nie miał spóźnienia, wagony i przedziały czyste,a także konduktorzy byli sympatyczni i uśmiechnięci.