Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Skontaktowałam się z infolinią UPS, ponieważ poszukuję firmy kurierskiej, za pośrednictwem której mogłabym wysłać do Włoch paczkę zawierającą 4 butelki żubrówki (jako prezent). Pani, która zgłosiła się w słuchawce, nie pozwoliła mi do końca zadać ani jednego pytania - za każdym razem wcinając się z odpowiedzią. Kiedy zirytowana zapytałam, dlaczego wciąż mi przerywa, zamilkła na chwilę, następnie przeprosiła i stwierdziła, że odpowiadała tak szybko, ponieważ myślała, że wie, o co chcę ją zapytać. Ciekawa praktyka - rozumiem, że UPS nie tylko wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów, ale nawet stara się te potrzeby wyprzedzić... Koniec końców dowiedziałam się, że usługa wysyłki alkoholi do krajów UE istnieje, jednakże dostępna jest tylko dla klientów korporacyjnych bądź hurtowych (nie udało mi się precyzyjnie ustalić stanu faktycznego w tym zakresie).