Opinia użytkownika: Sunny
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zadzwoniłam do PL chcąc wyłączyć usłuie gę tzw. notki sms. Notka została automatycznie włączona wszystkim klientom Play, posiadającym telefon na kartę. Nie dostałam wcześniej żadnej informacji od Play, że planują włączenie tej usługi i dowiedziałam się o tym fakcie dopiero od mamy, która próbowała się do mnie dodzwonić i naliczono jej opłatę za wysłuchanie wiadomości. Pracowniczka infolinii najpierw poinformowała mnie, że nie może niczego dla mnie zrobić ponieważ mam telefon na kartę. Następnie próbowała mi wmówić, ze na pewno sama uruchomiłam usługę podczas aktywacji karty startowej (nie jest to możliwe, gdyż usługa weszła niedawno a ja telefon w Play mam od ok. 3 lat). Dopiero po moich naleganiach i zapewnieniach, że nie chcę tej usługi, dopytała się prawdopodobnie przełożonego i przekazała mi kod, który powinnam wysłać smsem, aby wyłączyć usługę, twierdząc, że oni nie mają możliwości wyłączenia tej usługi. Bardzo mnie to zdziwiło, gdyż skoro ją automatycznie wszystkim włączyli to na życzenie klienta powinni ją wyłączyć, nie zmuszając go do wykonywania dodatkowych czynności, ale nie miałam niestety wyboru i musiałam się zgodzić na to rozwiązanie.