Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie
Treść opinii: Wybrałam się do Starostwa powiatowego w Bełchatowie do Wydziału komunikacji i dróg aby dowiedzieć się jakie dokumenty należy złożyć i jakiej wpłaty dokonać aby wymienić uszkodzone prawo jazdy. Od kilku lat wszystkie sprawy załatwiane są po umówieniu i otrzymaniu numeru w kolejce. Udałam się więc do informacji z zapytaniem czy mogę swoją sprawę załatwić "od ręki". Dostałam numerek i kazano mi czekać aż zostanie on wyczytany. Wyszłam na korytarz i czkam. Po ok 10 minutach odczytano mój numer i weszłam do wskazanego pokoju. I tu się zdziwiłam bo czekałam 10 minut a tymczasem w pokoju były 3 pracownice urzędu i żadnego petenta. Zapytałam więc o dokumenty i opłatę a pani poprosiła mnie o dokument żeby zobaczyć co się z nim stało. Powiedziałam że nie chodzi o moje prawo jazdy tylko kogoś z mojej rodziny. I wtedy usłyszałam że chyba sobie nie wyobrażam że mogę to za kogoś załatwić. To przecież nie jest problem żeby tu przyjść i samodzielnie złożyć dokumenty. Odpowiedziałam że ja przyszłam tylko uzyskać informację i otrzymać dokument do wypłenienia tak aby osoba zainteresowana mogła sama je dostarczyć. Wtedy to pani któa mnie obsługiwała rzuciła mi kartkę na blat przy któym byłam obsługiwana. Nie wytrzymałam i zapytałam czy ta pani nie może być bardziej uprzejma w końcu jestem tu petentem? Usłyszałam że jej nie płacą za uprzejmości tylko za obsługę. To mnie jeszcze bardziej zdziwiło. Wyszłam bez słowa. Swoją drogą to urzędy utrzymują się z naszych pieniędzy a skoro tak to mam prawo oczekiwać że pracujące tam osoby będą chociaż grzeczne. Nie oczekuję radości na mój widok, jednak nie chcę być traktowana jak natręt który uprzykrza spokojne życie pracownicy urzędu.