Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Moja ocena nie dotyczy Kauflandu jako sklepu, ale zachowania jednego z pracowników sieci Kaufland, odpowiedzialnego za wynajem powierzchni handlowych w marketach Kaufland. Zauważyłam, że w markecie na al. Solidarności zwolnił się lokal handlowy i zainteresowałam się możliwością wynajęcia go. Dowiedziałam się w punkcie informacyjnym sklepu do kogo nalezy przedzwonić w tej sprawie. Zadzwoniłam, powiedziałam o co mi chodzi, pracownica przesłała mi ofertę mailem. Natychmiast odpisałam jej na maila, że jestem bardzo zainteresowana i chcę się z nią spotkać (co sama w mailu proponowała). Brak odpowiedzi. Wysłałam więc kolejnego maila - również brak odpowiedzi. Próbowałam następnie przez dwa dni dodzwonić się do tej pani - bezskutecznie. Gdy się w końcu dodzwoniłam powiedziała mi, że oferty są już u dyrektora i on zaraz podejmie decyzję komu ten punkt wynająć. Pani powiedziała mi też, że niezależnie od wyniku zadzwoni do mnie. Po pierwsze: jakie oferty?! Ja żadnej nie miałam okazji złożyć, bo nie zostałam poinformowana, że nalezy takie składać. Dostałam w mailu do pracownicy stawkę czynszu, nie było słowa o tym, że to stawka wyjściowa i należy składać swoje propozycje. Pani ani słowem nie wspomniała, że będzie się to odbywać na zasadzie kto da więcej. Po drugie mimo zapewnienia pracownica wcale do mnie nie zadzwoniła aby poinformować o wyniku. Jak dla mnie to kompletne lekceważenie potencjalnych klientów.