Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Witryna sklepu robi bardzo dobre wrażenie dzięki elegancko ułożonej na podświetlonych półkach biżuterii. Wnętrze sklepu jest przestronne dzięki temu, że gabloty są ustawione wzdłuż ścian, a pośrodku znajduje się wyspa z punktem obsługi klienta. W sklepie było troje sprzedawców - w tym jedna pracownica obsługiwała kasę. Pracownicy byli elegancko ubrani. Wszyscy byli zajęci obsługą klientów, więc czekałam na swoją kolej 10 minut. Pracownik podszedł do mnie, ale odniosłam wrażenie, że niezbyt chętnie - nie był uśmiechnięty, nie przywitał się. Wyjął dwie pary kolczyków, które chciałam obejrzeć, pozwolił przymierzyć przed lusterkiem, ale nie potrafił doradzić mi w wyborze ani nie pokazał mi z własnej inicjatywy innej pary. Kiedy zdecydowałam się na zakup, powiedział, żebym podeszła do kasy. Sprzedawczyni była uprzejma - powiedziała "dzień dobry", zapakowała pudełko w firmową torebkę, podała kwotę do zapłaty i wydała resztę. Oferta sklepu jest różnorodna - biżuteria jest w kwotach od dwu- do czterocyfrowych - , ale obsługa powinna być na wyższym poziomie.