Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Salon Vision Express reklamuje się jako nastawiony na klienta, nowoczesny i wyjątkowy. Tymczasem obsługa zupełnie o tym nie świadczy. W czasie 15 minutowej wizyty w salonie, nikt ze sprzedawców nawet nie pofatygował się, żeby podejść, mimo że nie obsługiwali innych klientów, a zajmowali się jakimiś "swoimi" sprawami. Poza tym pomysł montowania zabezpieczeń przed kradzieżą na oprawkach okularów i w formie dużego klipsa jest, delikatnie mówiąc, niezbyt udany, gdyż znacznie utrudnia przymierzanie i zaburza obraz. Jakby tego było mało, za planszą, na której rozmieszczone są okulary, ciągną się żyłki, co jeszcze bardziej przeszkadza w wyjęciu i włożeniu z powrotem okularów. Na dodatek w salonie panuje chaos - okulary podzielone są tylko na damskie i męskie, a później niby według kategorii cenowej, jednak stylowo są całkiem pomieszane i dość zużyte, co również nie zachęca do zakupów.