Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: W Subway’u w Galerii Mokotów miałem okazję być pierwszy raz, ale sposób w jaki zostałem obsłużony sprawia że na pewno tam jeszcze wrócę. Przede wszystkim obsługa ( a konkretnie trzej młodzi panowie, którzy tego dnia obsługiwali klientów ) była naprawdę bardzo kulturalna, kompetentna ( panowie wiedzieli dokładnie jakie kanapki są w ofercie i byli w stanie coś mi polecić ) oraz pracowała bardzo sprawnie ( na zrobienie kanapki od podstaw czekałem może z 2 min. ). Co równie istotne wszyscy pracownicy mieli jednolity strój, zgodny z dress codem subwaya ( zielone czapki z daszkiem, t-shirty z logo firmy w tym samym kolorze oraz fartuchy ). Dodatkowo wokół było czysto. Jeśli chodzi o jakość jedzenia to również nie mogę mieć zastrzeżeń. Wszystkie składniki, bułka, kurczak oraz warzywa były świeże i smaczne, a całość zapakowana w papier tak, że się nie rozpadała. Nie oceniam czystości stolików czy toalet, gdyż specyfika tego miejsca ( kilka lokali gastronomicznych na jednej przestrzeni i duża wspólna sala ze stolikami ) na to nie pozwala – sprzątaniem zajmuje się zarządca galerii handlowej. Natomiast subway’owi z czystym sumieniem mogę wystawić najwyższą ocenę.