Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Moja poprzednia opinia o Mbanku była pozytywna, ale niestety zawiodłam się na obsłudze tego banku. Po pierwsze dzwonienie do klienta o godzinie 21:00 w sprawie skorzystania z oferty darmowych bankomatów za 5 złotych uważam za przegięcie. Kroplę goryczy przelała jednak inna sytuacja. Próbowaliśmy z moim chłopakiem zarezerwować bilety lotnicze płacąc kartą kredytową Mbanku - nie udało się, był jakiś błąd w systemie płatności linii lotniczej. Poprosiliśmy bank o oświadczenie dot. karty kredytowej (że były na niej odpowiednie środki i nie było żadnych przeszkód do dokonania transakcji ze strony banku), ponieważ było ono potrzebne do złożenia reklamacji w liniach lotniczych. Po rozmowach z konsultantką na czacie, dwukrotną rozmową z infolinią oraz obiecanym kontakcie telefonicznym ze strony Mbanku (kontakt ten miał nastąpić wg pracownika Mbanku następnego dnia) po 5 dniach od zaistniałej sytuacji nie ma żadnej informacji zwrotnej ze strony banku, a tym bardziej oświadczenia. Efekt: z powodu opieszałości i niesolidności ludzi z Mbanku reklamacja nie została rozpatrzona a co za tym idzie atrakcyjna rezerwacja biletów z Paryża do Kuala Lumpur przepadła. Jak dla mnie obecnie Mbank nadaje się tylko do darmowych przelewów internetowych i niczego więcej. Uważam tę sytuację za skandaliczne lekceważenie klienta. Sama prowadzę firmę i nie wyobrażam sobie, że miałabym powiedzieć klientowi, że zadzwonię do niego następnego dnia, a następnie tego nie zrobić.