Opinia użytkownika: SoraS
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: W związku, iż umówiłem się na rozmowę kwalifikacyjną pojechałem do Katowic. Po rozmowie udałem się na przystanek ale okazało się, że z stamtąd nie jeżdżą busy do Chrzanowa więc poszedłem na pkp aby zapytać skąd jeżdżą busy. PKP całe jet rozkopane bo jest remont i informacja byłą nie czynna, a kasjerka nie umiała udzieli interesującej mnie informacji więc postanowiłem jechać pociągiem,ów kasjerka także nie umiała mi powiedzieć kiedy mam najbliższy pociąg, co spowodowało, że musiałem udać się szukać na tablicy. Znalazłem interesujący mnie przejazd i poszedłem do kasy kopic sobie bilet. Pani w tej kasie była troszkę bardziej kompetentna i udzieliłam mi odpowiedzi na moje pytania. Po zakupie biletu cieszyłem się, że za chwile pojadę do domu, ale moja radość nie trwała długo, gdyż po przyjściu na peron okazało się że pociąg będzie spóźniony o 40 minut. A niestety pogoda nie była przyjazna, było zimno i padał deszcz.