Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy przy wejściu, to bardzo brudne koszyki. Kilka z nich miało uszkodzone rączki. Po mały wózek ( na koszyk) musiałem przejść niemal przez cały sklep, do kas po drugiej stronie hali. Kupiłem tylko serki. Mijając lodówkę z serami francuskimi, poczułem nieprzyjemny zapach zespsutego towaru. Szybko dokonałem zakupów, jednak przy kasie okazało się, że cena serka została źle wbita. Poszedłem więc do stanowiska obsługi klienta. Długo czekałam na pracownika, gdy wreszcie przyszedł, poinformował mnie, ze cena jest pewnie nieaktualna. Odpowiedziałam, że skoro na sali jest informacja o takiej cenie, nie będę dopłacał i proszę o zwrot różnicy albo anulowanie zakupu. Pan był zły, ale poszedł sprawdzić cenę na sali. Okazało się, że mam rację i zwrócono mi różnicę w cenie.