Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem odwiedzenia placówki Alior Banku by się dowiedzieć czy jest możliwość zresetowania nie poprawnego wprowadzenia pinu przypisanego do kary wydanej do konta osobistego. Przy każdej płatności wyświetla mi się komunikat „ostatnia próba wprowadzenia pin” co jest irytujące i niesie ryzyko zablokowania karty. Tak więc będąc w pobliżu i mając chwilę wolnego czasu postanawiam wejść do placówki by tę kwestię wyjaśnić. Podchodzę do stanowiska kasowego gdyż tylko tam widzę pracowników. Pani która skończyła właśnie obsługę i pożegnała klienta nie zwróciła na mnie uwagi i gdzieś odeszła. Przedstawiam swój problem którego wysłuchują trzy pracownice tam obecne .Każda zdziwiona i nie za bardzo rozumiejąca w czym rzecz. Ich głośnie komentarze docierają do klienta oczekującego na obsługę i to on mówi iż taki komunikat jest niczym nie zwykłym i nie oznacza wcale iż mamy ostatnią możliwość wprowadzenia poprawnego pinu. Nie wiem z czego ta jego wiedza wynika ale nie dociekam. Stwierdzając iż od Pracownic banku również niczego się nie dowiem opuszczam odział. Problem de facto nie został rozwiązany.