Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: Megapunkt
Treść opinii: Sklep Megapunkt ma ciekawą wystawę. Są to oszklone gabloty, w których umieszczono naczynia i rozmaite akcesoria kuchenne. Jednak wnętrze sklepu nie zostało dobrze zaprojektowane. Miejsca jest bardzo mało, klienci tłoczą sie, oglądając towar. Już 2 osoby chcęce obejrzeć tę samą rzecz stwarzają problem, gdyż nie są w stanie oglądać towaru, nie potrącając się nawzajem. W dodatku towary trwałe - garnki itp. ustawiono na półkach przy ścianach sklepu. najbardziej narażone na zniszczenie rzeczy - szkło, porcelanę, plastik, ułożono na stanowiskach na środku, gdzie co chwilę przechodza klienci i ciągle o coś zaczepiają. Towar jest stłoczony, dekoracyjne sewisy nie są ładnie wyeksponowane, nie można sie spokojnie zatrzymać i obejrzeć wybranej rzeczy, bo inny klient może nas potrącić. Mimo wszystko weszliśmy z żoną do sklepu obejrzeć zestawy do sushi. Obsługa nie przywitała nas, zignorowała nasze wejście. Oglądaliśmy patelnie rozmieszczone na stojakach około 5 min., nikt z obsługi nie zainteresował się nami. Dwie panie sprzedawczynie stały przy kasie i rozmawiały ze sobą. Żona wzięła z półki zestaw do sushi, który chcieliśmy kupić na prezent . Sprzedawczynie nadal rozmawiały, Żona musiała sama do nich podejść, pokazać, co chce kupić. Sprzedawczyni powiedziała: "niech pani to odłoży, pójdę po inny do magazynu", zamiast wziąć od niej towar i położyć na półkę. Druga pani cały czas stała obok. Żona odłożyła zestaw i dość długo czekała na towar. Został on zapakowany w firmową torbę. Płaciliśmy kartą, sprzedawczynie nie mogły sobie poradzić z transakcją, dopiero ja powiedziałem, że to jest karta z chipem. Wtedy pani w końcu wsunęła ją do właściwego otworu, ale nie podziękowała za pomoc. wrzuciła paragon do torby, mówiąc :proszę. Powiedzieliśmy: do widzenia i wyszliśmy, nie pożegnani.