Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Od kilku tygodni ma kartę kredytową w ING. Pewnie z osiem razy usiłowali się do mnie dodzwonić z infolinii, nie trafiali w dobry moment. Upór jednak był taki, że w końcu postanowiłem Pani wysłuchać i tu zaczęła się zabawa. Pani uroczyście powitała mnie wśród klientów ING i pogratulowała świetnego wyboru. Zapytałem czy ma dostęp do systemu, bo klientem ING jestem od siedmiu lat i trochę późno na takie gratulacje. Operatorka niezrażona dalej czytała co ma przeczytać i dowiedziałem się wkrótce, że szybko powinienem aktywować kartę (zrobiłem to miesiąc wcześniej). Nie wiem po co zadają sobie tak bezsensowny trud. Zabierają mi czas i irytują bezsensownymi komunikatami. To anty opieka nad klientem!