Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Dzisiaj chciałem wejść do serwisu transakcyjnego mBanku ale niestety nie mogłem gdyż była przerwa techniczna. Pomyślałem sobie, że kto robi przerwy techniczne w czasie dnia. Przerwa nie trwała jednak długo, a kiedy już strona była dostępna zostałem miło przez nią zaskoczony gdyż serwis transakcyjny zyskał nowy wygląd. Pierwsze co mi przyszło na myśl to, że muszę sprawdzić czy ta strona jest wiarygodna, czy moje środki są bezpieczne, ale po chwili zobaczyłem oficjalny komunikat banku, że strona posiada nowy wygląd od dzisiaj. Wygląd został zmieniony tak, aby nawiązywał do strony głównej mBanku. Teraz serwis transakcyjny wygląda zdecydowanie lepiej kolorystycznie. Bardzo profesjonalne jest to, że na stronie jest filmik instruktażowy, oraz informacje o nowych funkcjonalnościach i możliwościach serwisu. Jednak mBank jest to profesjonalna marka.