Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Strona główna banku BGŻ jest mało czytelna - zbyt jednolita zielonkawa kolorystyka, drobna czcionka, większośc informacji to ciągły tekst. Odsyłacze i linki są słabo wyróżnione. Proces logowania polega na wyborze z listy typu klienta - nie jest to czytelne polecenie: zaloguj, co sprawia trudności, gdy się korzysta z serwisu po raz pierwszy. Po wyborze typu kliienta otwiera sie kolejne okno - tym razem już z loginem i hasłem. Mylące jest umieszczenie na tej samej stronie reklamy nowej odsłony serwisu eBGŻ z drugim przyciskiem logowania. Początkujący użytkownik nie wie, czy wpisać dane, czy nasisnąć przycisk. Strona nawigacji kontem jest również jednostajna graficznie - mało czytelna, ponieważ informacje pisane są na szarym tle szarą - nieco ciemniejszą czcionką. Wykonanie kilku operacji np. założenia lokaty, zrobienia przelewu itd. wymaga wylogowania i ponownego zalogowania, ponieważ na ekranie nie widać od razu rezultatu operacji. Serwis jest zdecydowanie niewygodny, jego obsługa zajmije dużo czasu.