Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: bonprix.pl
Treść opinii: Moja mama była klientką bon Prix przez kilka lat. Zamawiała z niego rzeczy, ale nieregularnie, raczej rzadko (ja również). Najczęściej byłyśmy zawiedzione z dokonanych tam zakupów. Ceny nie były szczególnie niskie, wydawało się więc, że towar będzie porządny, ale wręcz przeciwnie. Widać było, że jest słabej jakości. Ponadto często był inny w opisie niż na zdjęciach. Przykład: mama postanowiła zamówić mi koc ze wzorem w kotki. Na zdjęciu w katalogu prezentował się jak koc. Było napisane, że jest mięciutki. Cena nie była najniższa (nie pamiętam dokładnej kwoty). Kiedy go otrzymałyśmy, okazało się, że to nie jest żaden koc, tylko taka cienka (trochę nawet prześwitująca w słońcu) jakby mata na łóżko. Nie nadawała się ona do pełnienia swojej funkcji koca, mama zrobiła z tego zasłonki i w tej roli "koc" bardziej się spełnił. Podobnie było z ubraniami - mój "sweter" okazał się cienką bluzą, ubrania mamy też nie były najlepszej jakości... Dwa z nich różniły się znacznie kolorem i/lub materiałem i/lub fasonem od tych prezentowanych w katalogu. Nigdy nie składałyśmy reklamacji. W końcu przy kolejnym zamówieniu mama źle zrozumiała reguły promocji (wydawało jej się, że zakupy wyjdą taniej, wyszły jednak drożej). Pisałyśmy w tej sprawie maila, pracownica wszystko wyjaśniła. Mama uznała, że nie chce być klientką, bo produkty są za drogie jak na kiepską jakość. Wysłała maila z prośbą, aby nie przesyłano już informacji handlowej na e-mail, jednak prośba ta została zignorowana. Mama nadal otrzymywała maile i katalogi. Po dłuższym czasie musiała jednak zostać usunięta z bazy, bo na dzień dzisiejszy w skrzynce mailowej maili nie ma i nie pamiętamy kiedy ostatni raz widziałyśmy katalog Bon Prix.