Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Zadzwoniła do mnie pracownica infolinii mBanku z informacją, że ma dla mnie, jako stałej klientki banku, specjalną ofertę ubezpieczeń na życie. Powiedziałam, że dziękuję, ale już mam takie ubezpieczenie i jedno mi wystarczy. Pani jakby tego nie słyszała i zaczęła wymieniać zalety proponowanych ubezpieczeń. Przerwałam pani tą wypowiedź i powtórzyłam, że dziękuję, ale nie jestem zainteresowana ofertą mBanku. Pani na to stwierdziła, że może potrzebuję czasu do namysłu i ona zadzwoni jeszcze raz za 2 dni i spyta o moją decyzję, po czym się rozłączyła. Oczywiście, za 2 dni ta sama pani zadzwoniła do mnie ponownie i spytała czy już podjęłam decyzję o zakupie ubezpieczenia na życie i jeszcze raz podkreśliła, że jest to specjalna oferta, skierowana do wybranych klientów mBanku. Powiedziałam, że tak jak już mówiłam 2 dni temu, nie jestem zainteresowana ofertą, bo już mam takie ubezpieczenie. Pani nie próbowała już więcej mnie namawiać na ten produkt. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z usług mBanku, ale nie lubię jak ktoś proponuje mi "specjalną okazję" tylko dla wybranych i nie może zrozumieć, że naprawdę dziękuję, ale nie skorzystam.