Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Zajechałem z rana do baru szybkiej obsługi. Myślałem, ze już będą hamburgery, jednakże jeszcze było oferowane śniadanie, na które się zdecydowałem. Zamówiłem zestaw powiększony, wręczając jednocześnie kartę kredytową. W tym momencie zostałem totalnie zaskoczony. Jak do tej pory, pracownica, która kiedyś mnie obsługiwała nie potrafiła użyć karty zbliżeniowej, jednakże w dniu dzisiejszym, od razu pracownica przyłożyła kartę do urządzenia i w tym momencie nastąpiła zapłata za zamówione produkty. Asortymenty były podane dość szybko, dlatego też usiadłem przy stoliku, aby je skonsumować. Niestety, ale tutaj się zawiodłem. Frytki były już zimne i niezbyt smaczne. Podobnie jak kanapka, która także była zimna. Nie chciało mi się już reklamować, ale następnym razem to chyba zrobię. Oprócz tego byłem świadkiem, jak na parkingu jeden mężczyzna zostawił samochód i skierował się w stronę Urzędu Marszałkowskiego. W tym tez momencie podszedł do niego pracownik restauracji i poinformował go, że jeżeli nie korzysta z niej to musi zapłacić za parkowanie. Od jakiegoś czasu jest tam zatrudniona osoba, która pobiera opłaty, gdyż Urząd nie posiada własnego darmowego parkingu, a mieści się w strefie płatnego parkowanie, więc klienci zostawiają samochody na terenie restauracji.