Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Jak co drugi dzień chodzę do Kauflandu na zakupy jadąc z pracy do domu. Dzień wcześniej wyczytałam w gazetce, że w promocji będą mandarynki, a że je pochłaniamy tonami więc postanowiłam skorzystać z okazji, ale... będąc po 16 w sklepie zastałam już same resztki, a na dodatek skrzynki były porozstawiane na innych owocach co wyglądało bardzo nieestetycznie. Moim zdaniem towar powinien być wykładany kilka razy na dzień, aby klient który pracuje do godz. 16-17 mógł kupić również świeży i ładny towar. Przebolałam te mandarynki i poszłam dalej robić zakupy, na pasażu zobaczyłam świąteczne ozdoby a w śród nich kubki z motywem świątecznym, postanowiłam kupić 6 szt. (o dziwo znalazłam odpowiednią ilość w całości) gdyż większość kubków było uszkodzonych. Zobaczyłam pracownika wykładającego towar i podeszłam do niego aby poprosić o pusty kartonik na kubki. Pani była tak miła, że zapakowała mi te kubeczki w torebki na pieczywo i ułożyła w kartoniku, byłam bardzo wdzięczna za tak dużą pomoc (dzięki temu kubki bezpiecznie dojechałaby do domu). Uradowana tak miłą obsługą zapomniałam już o mandarynkach, resztę zakupów również zrobiłam bez. problemów