Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Witam.Tak się złożyło,że od kilku miesięcy nie napisałem żadnej obserwacji, nad czym bardzo ubolewam...!Sprawy zawodowe,rodzinne wymagają dużego poświęcenia z mojej strony i po prostu brakuje mi czasu...?Dzisiaj jednak postanowiłem wyrazić swoją opinię na temat portalu "Jakość Obsługi".Otrzymywałem systematycznie informacje mailowe na temat badań,pisania obserwacji itp,które zachęcają uczestników do wyrażania swoich opinii w wielu dziedzinach gospodarki,finansów,handlu....itp.Chwała decydentom za to,że powstał taki portal,gdzie ludzie mogą wyrażać swoje opinie ,obserwacje,spostrzeżenia,co niewątpliwie ma wpływ na jakość życia w naszym polskim środowisku...?Pomysł z nagrodami dla uczestników ,za pisanie obserwacji również mi się podoba,nagrody całkiem przyzwoite,ale...?I tu wyrażę swoją opinię,że ilość obserwacji jaką ustalono za poszczególne nagrody jest ,moim skromnym zdaniem mocno przesadzona...?Wydaję mi się,że nie ilość,a jakość obserwacji powinna mieć decydujące znaczenia dla zdobycia stosownej nagrody.Poza tym napisanie 700 obserwacji "dobrej jakości" w około jeden miesiąc, dla osób czynnych zawodowo graniczy z cudem?Pozwoliłem sobie na przeczytanie kilkudziesięciu i w wielu przypadkach to słabiutkie teksty.Szkoda ,że to satysfakcjonuje moderatorów pracujących dla portalu Jakość Obsługi...?Oczywiście nikogo nie zamierzam obrażać i krytykować,a każdy z uczestników pisze jak potrafi.To Państwo decydujecie i to Państwo oceniacie...?Kończąc, przyznaję,że portal"Jakość Obsługi"jest jest jednym z najlepszych w Polsce i bardzo potrzebny,Życzę samych sukcesów !!!