Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: To mój kolejny w ostatnim czasie kontakt z Netią i poraz kolejny oceniam go negatywnie. Chciałam przenieść usługi pod inny adres, okazało się to byc niestety niemożliwe. Tłumaczono to faktem, że dana lokalizacja jest poza dostępem sieci Netii. Cóż, nieco to dziwne skoro budynek obok sieć jest, ale trudno. Chciałam się dowiedzieć o koszty rozwiązania umowy, więc zadzwoniłam na infolinię. Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie, można stracić cierpliwość słuchając automatu. Gdy w końcu się połączyłam konsultantka udzieliła mi informacji, ale gdy zapytała czy może mi to w jakikolwiek sposób potwierdzić na piśmie odmówiła. Strasznie nie podoba mi sie fakt, że w tej firmie wszystko załatwia się ustnie, bo konsultanci często udzielają błędnych informacji, a że nigdzie to nie jest napisane to trudno potem reklamować.