Opinia użytkownika: Katarzyna_2228
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kupiliśmy w tym sklepie z mężem pralkę Candy. Właściwie tylko ta jedna spełniala wymogi (potrzebowaliśmy otwierana od góry i małą zeby weszła do naszej łazienki). Sam zakup przebiegł sprawnie, dostalismy pralke i komplet dokumentów. Dokładnie po roku pralka sie zepsula. Zadzwoniłam do serwisu, ale jak sie okazało na gwarancji brakowało pieczątek (nawalił sklep) wiec musiałam leciec po te nieszczesne pieczatki...( w sniegu i w zaawansowanej ciąży). Pan z serwisu naprawił pralkę w jakies 15 min. Minął rok i pralka znów się zepsuła. Tym razem czekałm tydzień na serwisanta. Pan serwisant przyszedł i stwierdził, ze sie zepsuła czesc i trzeba ją wymienic (i, że czeka sie na to 2 tyg). Minely 3 tyg ( w tym czasie wykonalam kilka telefonów z pytaniem ca z tą częscią) po czym na koniec tyg - w piątek (po moim telefonie) dowiedzilam się, ze jednak chyba częśc nie przyszła, a serwisant tylko w poniedziałki i wtorki jeździ do Zielonej Góry. No wiec mam czekac na telefon do poniedziałku...A złozenie reklamacji w sklepie (z tytułu niezgodności z umową) tylko wydłuży czas oczekiwania o kolejny miesiąc. Do tego czasu skonczy mi sie gwarancja... Z tego co słyszałam nie jedyna to sytuacja z tym sprzetem. Dlaczego więc taki szmelc sprzedją????