Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Kiedy wjechałam na plac parkingowy marketu musiałam trochę pojeździć nim znalazłam miejsce. Bramki przy wjeździe do parkingu były otwarte i dlatego na placu zaparkowane są nie tylko samochody klientów, ale i osób, które chcą uniknąć opłat za parkowanie. Na placu wydzielone są miejsca dla niepełnosprawnych osób, ale przydałoby się także kilka miejsc dla osób z dziećmi, gdyż jest bezpieczniej gdy nie przechodzi się daleko z dziećmi i zakupami. Poza tym z tyłu mam 2 foteliki, aby zapiąć dzieci drzwi muszą być szeroko otwarte, a samochody są ciasno zaparkowane i trzeba bardzo uważać, aby nie obić sąsiadujących pojazdów. Dużym plusem są dla mnie wózki, ponieważ są plastikowe i lekkie, koła dobrze w nich pracują, a dzieci łatwo się do nich mieszczą. Są też koszyki i jeżdżące podstawy do nich więc można robić wygodnie również małe zakupy. Na terenie sklepu można się z łatwością poruszać, ale można się też natknąć na tarasującą przejście paletę. W sklepie często są zamieniane lokalizacje poszczególnych produktów więc trzeba czasami trochę poszukać gdy dany produkt nie jest na miejscu, w którym był wcześniej. Gdy już zrobiłam zakupy i udałam się do kasy, okazało się, że czynne są 4 stanowiska, a przy każdym około 8-10 osób w kolejce. Po dłuższym czasie oczekiwania otwarto jeszcze jedną kasę, ale wśród klientów panowało niezadowolenie bo każdy jest ciepło ubrany i 10 minut minimum stania w kolejce jest nieprzyjemne. Przy kasie nie ma systemu wagowego, więc klienci często zapominają o zważeniu jakiegoś produktu na stanowisku z warzywami i wydłuża się przez to obsługa. Przy kasie obsługa bez zarzutu pod warunkiem, że już się do niej dotrwa. Ogólnie uważam, że sklep jest raczej przyjazny dla klientów, ale czas przedświąteczny rządzi się swoimi prawami i sklep powinien wyjść na przeciw swoim klientom.