Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W ciągu ostatnich kilku tygodni dwukrotnie zdarzyło się (może nawet zdarzyło się częściej, natomiast ja dwukrotnie to zauważyłam), że mbank - z uwagi na dużą ilość zleceń - nie zrealizował przelewów w terminie oficjalnych sesji wychodzących. Przykładowo, zamiast wysyłki przelewów w pierwszej sesji ok. 5 rano, przelewy zrealizowane zostały po godzinie 11.00. Takie postępowanie banku naraża klienta na straty. Klient, ustawiając przelew na najwcześniejszą poranną sesję zakłada, że przelew ten zostanie wysłany z samego rana, co istotnie zwiększa szanse doręczenia go do adresata tego samego dnia. Kiedy próbowałam uzyskać wyjaśnienie na infolinii, dowiedziałam się jedynie, że niedomaga system, z jednoczesnym zapewnieniem, że wszystkie przelewy z banku 'wyjdą' i wszystko będzie w porządku. Co jednak, jeśli nie będzie? Czy w takiej sytuacji bank przyjmie reklamację? Mając na uwadze liczne spory mbanku z klientami, jak również zawiązane stowarzyszenie przez ten bank poszkodowanych, można mieć wątpliwości.