Opinia użytkownika: Dust_colector
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Po pracy chciałem wypłacić pieniądze z bankomatu i udałem się w tym celu na świdnicki rynek. Próbowałem kilkukrotnie w dwóch bankomatach - bez powodzenia. Pojawiał mi się komunikat, że brak środków na koncie. Było to nie do przyjęcia, bo tego dnia przyszła pensja. Sprawdzałem to nawet i kwota była odpowiednia - nie powinno być problemów z wybraniem pieniędzy. Po powrocie zalogowałem się do konta przez WWW i okazało się, że jest tam stan z 28 października. Jedyna informacja, jaka mogła sugerować problemy banku, była widoczna dopiero po zalogowaniu - "system działa w trybie offline". Z relacji innych osób wiem, że następnego dnia przed bankiem było sporo interesantów. Winę ponosi za to sam bank. Rozumiem awarie - ale powinna być jasna informacja na stronie głównej. A tak klienci zostali bez informacji i na jakiś czas bez pieniędzy. Skandal.