Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krecioch

Dotycząca firmy: Presto

Treść opinii: Do Presto wybrałam się z kuponem, który kupiłam na www.groupon.pl. Gdy weszłam z chłopakiem do restauracji, wybraliśmy stolik dla dwóch osób. Dość szybko podeszła do nas kelnerka podając nam menu. Gdy podeszła ponownie nie byliśmy jeszcze zdecydowani co chcemy zjeść, więc poprosiłam jeszcze o chwilkę, a pani z uśmiechem powiedziała, że nie ma sprawy i poszła dalej obsługiwać inne stoliki. Gdy już zdecydowaliśmy się na co mamy ochotę, a kelnerka zjawiła się by przyjąć zamówienie , podałam jej mój kupon GROUPON, ze zniżką. Pani kazała mi się podpisać i przyjęła zamówienie. Czekając na nasze jedzenie rozejrzałam się po lokalu. Był bardzo czysty, dość spokojna muzyka stwarzała przyjemny nastrój, a na stołach paliły się świeczki – jak na romantyczną kolację było to idealne miejsce. Bardzo fajnym pomysłem wydał mi się końcik dla dzieci, z kredkami i zabawkami, oraz specjalne krzesło dla maluszka. Końcik ten znajdował się obok przeszklonej lady, przy której pizzerman przygotował pizze na oczach klientów siedzących przy bliżej ustawionych stolikach. Na nasze potrawy czekaliśmy około 15 minut. Mój chłopak, który zamówił duża pizzę, dostał ją na dość małym talerzu – tak małym, że około 4 cm pizzy wystawały poza talerz, co utrudniało jedzenie jej, przy pomocy noża i widelca. Gdy już zjedliśmy, poszłam do toalety. Była to toaleta damsko –męska, z jedną kabiną, ale była bardzo czysta. Nigdzie nie zalegał kurz, papier toaletowy był dostępny. Po moim powrocie poprosiliśmy kelnerkę o rachunek, który przyniosła nam bardzo szybko. Chciałam spytać czy kelnerka mogłaby nam zapakować „resztki” jedzenia, bo oboje zostawiliśmy około pół porcji, bo nie daliśmy rady tego zjeść, ale kelnerka w zasadzie sama dokończyła za mnie pytanie, powiedziała, że nie ma problemu i za chwilę dostaliśmy nasze „resztki” :).