Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Po wydaniu wszystkich drobnych na zakupy w Żabce potrzebowałam skorzystac z oszczędności. Udałam się więc do pobliskiego oddziału ING Banku. Już od progu powitał mnie miły pracownik banku i spytał w czym może mi pomóc. Powiedziałam, że chcialabym wypłacic pieniądze z konta oszczędnościowego, na co pan odparł, że w tym oddziale jest tylko obsługa bezkasowa i gotówkę można wypłacic jedynie z bankomatu. Pracownik zaproponował mi, żebym przelała pieniądze z konta oszczędnościowego na konto osobiste i wypłaciła z bankomatu i w tym celu zaprosił mnie do stanowiska komputerowego dla klientów banku. Skorzystałam chętnie z takiego rozwiązania, ale niestety okazało się, że jest jakiś błąd na stronie logowania do bankowości elektronicznej i mimo kilku prób nie udało mi sie zalogowac i wykonac przelewu. Podziękowałam więc pracownikowi i poszłam poszukac innego banku.